سبک زندگی اسلامی

زندگی به سبکی که احساس سبکی و رضایت در پی داشته باشد. زندگی برای دوست

سبک زندگی اسلامی

زندگی به سبکی که احساس سبکی و رضایت در پی داشته باشد. زندگی برای دوست

در این دنیا، یک بار بیشتر زندگی نخواهیم کرد و عجیب این که یک زندگی ابدی برایمان تدارک دیده اند بر مبنای همین چند صباح دنیا. اگر این عمر کوتاه 50-60 ساله را به بهترین وجه زندگی نکنیم، تا ابد حسرت خواهیم خورد.
در این وبلاگ، سبک زندگی ای را بررسی خواهیم کرد که ما را سبک کند و روحمان را به پرواز درآورد. سبک زندگی اسلامی؛ سبک زندگی مولایمان امیرالمومنین و اولاد طاهرینش؛ سبک زندگی فاطمی.
ilife یعنی islamic life style یعنی سبک زندگی اسلامی

یک دست صدا دارد

يكشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۷ ب.ظ

نمی دانم چه سری در محرم و عاشورا است که به طور ناخودآگاه با نزدیک شدن محرم، تمایلم برای تبلیغ عاشورا و شیعه در فضای وب زیاد می شود. چند سالی هست که دغدغه جنبش تبلیغ شیعه در فضای وب را دارم. پارسال بود که از دیدن تصویری در فضای وب در مقابل جستجوی عبارت Shia Muslim خیلی ناراحت شدم (اینجا را بخوانید) و تصمیم گرفتم پاتک حسابی ای به این تصویر منتشر شده توسط سایت داعشی بزنم (اصل آن تصویر موهن را جهت جلوگیری از ایندکس شدن بهتر آن توسط گوگل نمی گذارم!) و لذا تصویر زیر را تولید و در وبلاگهای متعددی منتشر کردم:

Shia islam is true Islam and Shia Muslims are True Muslims

امروز دوباره عبارت Shia Muslim را در گوگل جستجو کردم و در عین ناباوری و البته خوشحالی دیدم که در بین چند تصویر اول گوگل، همین تصویر است که خودنمایی می کند (البته از وبلاگ انگلیسی ام به نشانی http://shia-muslem.blogspot.com و از پست Shia are True Muslims) و این نشان دهنده این است که یک دست هم صدا دارد. اگر همین چند نکته ساده ای که در پست (تبلیغ شیعه در فضای اینترنت) آورده ام را عنایت کنیم، می توانیم تصاویر موهن را از صفحه اول گوگل جمع کنیم:

Shia Muslim in Google

Finally Google showed the picture, I produced last year, about Shia Muslim in the first page of results for the term: "Shia Muslim"... So True: Shia Islam is the True Islam and Shiites are True Muslims.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی