سبک زندگی اسلامی

زندگی به سبکی که احساس سبکی و رضایت در پی داشته باشد. زندگی برای دوست

سبک زندگی اسلامی

زندگی به سبکی که احساس سبکی و رضایت در پی داشته باشد. زندگی برای دوست

در این دنیا، یک بار بیشتر زندگی نخواهیم کرد و عجیب این که یک زندگی ابدی برایمان تدارک دیده اند بر مبنای همین چند صباح دنیا. اگر این عمر کوتاه 50-60 ساله را به بهترین وجه زندگی نکنیم، تا ابد حسرت خواهیم خورد.
در این وبلاگ، سبک زندگی ای را بررسی خواهیم کرد که ما را سبک کند و روحمان را به پرواز درآورد. سبک زندگی اسلامی؛ سبک زندگی مولایمان امیرالمومنین و اولاد طاهرینش؛ سبک زندگی فاطمی.
ilife یعنی islamic life style یعنی سبک زندگی اسلامی

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین

محرمی دیگر از راه رسید و سفره‌ی اباعبدالله الحسین علیه السلام برای دوستداران و سوختگان حضرتش پهن شد. حسینی که سفینه‌ی نجات است و چه خوب سفینه ای است. خدا را شکر می کنیم که بار دیگر به ما اجازه عزاداری بر مولای بی کفن و سالار بی یاورمان را داد. اللهم ارزقنی شفاعة الحسین یوم الورود....

نَظَرَ النَّبِیُّ ص إِلَی الْحُسَیْنِ بْنِ عَلِیٍّ ع وَ هُوَ مُقْبِلٌ فَأَجْلَسَهُ فِی حِجْرِهِ وَ قَالَ إِنَّ لِقَتْلِ الْحُسَیْنِ حَرَارَةً فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لَا تَبْرُدُ أَبَدا رسول خدا (ص) به حسین علیه السلام نگاهی کرد در حالی که در مقابلش بود؛ پس او را روی دامن نشاند و فرمود: همانا بر اثر کشته شدن حسین حرارتی در دل های مؤمنان ایجاد می شود که هرگز خاموش نخواهد شد. مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج ‏١٠، ص: ٣١٨ ( به نقل از نرم افزار بینات) تصاویر بیشتر به زبان عربی، فارسی و انگلیسی در مورد شیعه، محرم، عاشورا و اهل بیت را در کانال حقیقت شیعه - shia.truth دنبال کنید.

Hadith of Prophet Muhammad about Imam Hussein - Shia Truth

  • بی قرار