سبک زندگی اسلامی

زندگی به سبکی که احساس سبکی و رضایت در پی داشته باشد. زندگی برای دوست

سبک زندگی اسلامی

زندگی به سبکی که احساس سبکی و رضایت در پی داشته باشد. زندگی برای دوست

در این دنیا، یک بار بیشتر زندگی نخواهیم کرد و عجیب این که یک زندگی ابدی برایمان تدارک دیده اند بر مبنای همین چند صباح دنیا. اگر این عمر کوتاه 50-60 ساله را به بهترین وجه زندگی نکنیم، تا ابد حسرت خواهیم خورد.
در این وبلاگ، سبک زندگی ای را بررسی خواهیم کرد که ما را سبک کند و روحمان را به پرواز درآورد. سبک زندگی اسلامی؛ سبک زندگی مولایمان امیرالمومنین و اولاد طاهرینش؛ سبک زندگی فاطمی.
ilife یعنی islamic life style یعنی سبک زندگی اسلامی

خرید جم کلش آو کلنز به ریال - آثار برجام

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۱۹ ب.ظ
اینجا خبری دیدم که مغز سرم سوت کشید:

اگر بازی Clash of Clans را محبوبترین بازی استراتژیک موبایل ندانیم، حداقل باید بگوییم که این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های موبایل است که در هر کوی و برزنی می‌بینیم که افراد از حداقل وقت خود استفاده کرده و این بازی را انجام می‌دهند. حال به نظر شرکت سوئدی سوپرسل که توسعه دهنده این بازی است به فکر کاربران بی شمار ایرانی خود افتاده است و پرداخت درون برنامه در این بازی را توسط پول ریم ایران ممکن کرده است.

تا قبل از این کاربران ایرانی قادر به خرید از محصولات و به همان اصطلاح بازی که Gem نامیده می‌شوند، باید از واحد پول های متداول نظیر دلار، یورو و یا کارت های اعتباری مانند Visa و Master استفاده می‌کردند که عملاً انجام مستقیم این کار ممکن برای کاربر ایرانی ممکن نبوده است.

اما به نظر می‌رسد با حرکات جدیدی که در راستای مذاکرات و تبادلات اقتصادی ایران با کشورهای اروپایی صورت گرفته است، مسئولین و مدیران سوپرسل تصمیم به این گرفته اند که ایرانی ها نیز بتوانند بدون دردسر و استفاده از سایت ها و یا منابع ثالث، به صورت مستقیم و از داخل برنامه با درگاه های متصل به شتاب، اقدام به خرید Gem در داخل بازی نمایند

گفته اند که این امر از نتایج برجام است! خواننده‌ی عاقلی نظر داده است که:

خاک تو سره هر کسی که پول بی زبان رو بده ، جم و پول مجازی بخره خارجی ها هم بلدن یک سری احمق پیدا بکنن و بدوشانن ثبت نام بازی رایگان است. بازی میکنی اما به یک جایی میرسی که دیگر مثل اوایل پیشرفتی در کار نیست اینجاست که سازندگان بازی خوب بلدن دستشون رو بکنن تو جیب شما.

یعنی خسارت از این بدتر نمی شود: به بهانه رفع تحریمها و آفتاب تابان برجام، جیب ما را می زنند و ما هم که به عنوان انسان قرار است در این دنیا رشد کنیم و برسیم به جایی که به جز خدا نبیند، معتاد شویم به یک بازی مسخره که جز اتلاف وقت و یک هیجان کاذب، هیچ ندارد... و خسران ما زمانی مضاعف می شود که در کنار این اتلاف سرمایه عظیم عمر، پولمان را هم بدهیم! یعنی لغتی بهتر از "خاک بر سری" به ذهنم نمی رسد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی